Legální detektory policejních a místních radarů - pravidelně aktualizované databáze.

Radarové detektory spoluvyvíjíme tak, aby perfektně fungovaly v Česku i zahraničí a naši zákazníci se tak na ně mohli vždy spolehnout.

Jsme výhradním distributorem laserových rušiček AntiLaser.

Legálních detektorů GENEVO, PROTECTOR, Beltronics, Escort Radar, Target automotive.

Jsme největším prodejcem radarových detektorů a ostatního příslušenství v ČR a provádíme specializované montáže do všech typů vozidel.

Použití některých druhů zařízení je v jednotlivých státech Evropy různé, prostudujte si legislativu jednotlivých zemí, do kterých budete cestovat.

Slavnost LEGENDY používá detektory GENEVO MAX a GENEVO One S Black Edition již několik let. Nejezdíme jako piráti silnic, ale máme jistotu upozornění na stacionární radary, průjezdná měření a samozřejmě lokální měření. Použití legálních antiradarů bereme jako anděla strážného.

Jezděte bezpečně a jak se má! To je základ.

www.ANTIRADARY.net

Renovace, zakázkové stavby, úpravy, servis nejen amerických veteránů, ale i moderních pickupů a muscle cars

Individuální zákaznicky orientovaný přístup, maximální kvalita, letité zkušenosti a láska k americkým vozům.

Známé projekty:

1971 Charger R/T (1 z 2172ks)

1966 Shelby GT350H (1 z 12ks)

Howling Beauty - upravený 1955 Ford F100 

Red Vixen - 1973 Corvette Protouring

Projekt E - stavba Eleanor z filmu 60 sekund

Aktuálně probíhá stavba unikátního Mustangu 1967 “Hellenor” 

Ondřej Hercík

Jeho vášní je vše kolem amerik. V této oblasti roky sbírá know-how, které pak využívá nejen pro precizní renovace raritních veteránů, ale také pro unikátní úpravy a stavby aut.

- renovátor a stavitel amerických vozů

- majitel Mean Machine Garage

- grafik a umělec

www.meanmachinegarage.com

Oficiální distributor výfukových systémů REMUS pro Auto i Moto do ČR a SR

Zajišťujeme i montáž po celé ČR i SR ve stovkách nezávislých servisů a rovněž u značkových dealerů napříč automobilkami. Tuto síť VO partnerů dále rozšiřujeme a máte-li servis, rádi vás přivítáme na našem stánku.

Nabízíme nejen plně homologované výfukové systémy, ale i ostřejší performance verze pro dokonalý zvuk. Ten lze ještě dále legálně vylepšit montáží homologovaných sportovních katalyzátorů od německé firmy HJS a rovněž karbonovým sáním EVENTURI. Pro vyšší výkon bez nutnosti úpravy řídící jednotky nabízíme profesionální powerboxy od DTE Systems. Všechny tyto produkty a značky také dovážíme na český a slovenský trh. 

Na LEGENDY přivezeme úžasné BMW M2 CS ve vzácné manual verzi (vyrobeno pouze několik set kusů), aktuální Audi RS3 8Y a motocykl BMW R 1250 GS.

V našem stanu si budete moci prohlédnout příklady výfukových systémů na auto i moto a všechny výše popisované produkty. Ty naleznete samozřejmě i na vystavovaných vozech.

Přehledný katalog s eshopem naleznete na WWW.REMUS-VYFUKY.CZ  

Přivezeme kompletní řadu motocyklů JAWA.

Celý sortiment je zde : https://www.jawa.eu/motocykly

Největší letošní novinka Jawa 42 Bobber.

Tu najdete zde na našich slovenských stránkách https://www.jawamoto.sk/jawa-42-bobber

Cena v ČR je 144.800,- kč s DPH 

Ze specialit přivezeme 

  1. Praga ZS 800 Český výrobce motokár, závodních aut a hypersportu Praga Bohema uvádí na trh motocykl Praga ZS 800 - moderní zpracování ikonického modelu Praga BD 500 z roku 1928.
  2. Norton V4sv – Jediný v Evropě! Nový V4sv je nejluxusnější britský superbike, jaký byl kdy vytvořen. Jediný navržený a vyrobený superbike z Velké Británie. Rychlost, ovladatelnost, pocit... Nic se tomu nepřibližuje. Isle of Man TT je místo, kde byl V4SV vymyšlen
  3. Bimota KB4 - Vše na KB4 je to nejlepší, co se dá za peníze koupit. Frézované díly z hliníku, karbonové části karoserie, kovaná kola, ruční lakování - každý detail je součástí designu, potěšení pro oči a touha po jízdě. Exkluzivní vzhled, klasická duše. Na první pohled poznáte, že jde o motocykl Bimota

Cílem projektu MR43 je nabídnout českým a slovenským motoristickým fandům motocykly, doplňky a příslušenství, oblečení a přilby, které na našich trzích dosud chyběly a které jinde nekoupíte. Chceme vám ukázat, že to všechno jde i jinak…

Zastoupení a prodej značek:

JAWA - PRAGA - NORTON - BIMOTA - CCM - MOTOMORINI - VYRUS - Brough Superior - ZONTES

Těšíme se na pěknou výstavu zajímavých strojů ve všech cenových hladinách.

www.MR43.cz

Robotické sekačky naváděné GPS signálem! Už žádné kabely! Novinka na trhu.

Vyzkoušeno, funguje! Potvrzuje zakladatel slavnosti Lubor Kos, který sekačku používá již rok.

Segway Navimow I108E – nová generace robotických sekaček
Navimow i108E představuje novou generaci inovativních robotických sekaček Navimow určených pro trávníky až do velikosti 800 m², které fungují bez nutnosti obvodových drátů.

Tato sekačka automaticky mapuje terén s pomocí funkce MapAssist.

Systém EFLS 2.0 (Exact Fusion Locating System) zajišťuje přesné určení polohy sekačky v zahradě s přesností až 1 cm, dokonce i na místech s krytím stromy.

Sekání je efektivnější a jednodušší díky VisionFence kameře integrované do sekačky, která s využitím umělé inteligence rozpoznává více než 20 typů překážek. Navimow i108E seká trávník systematicky dle plánu, čímž zajišťuje jeho krásný, hustý a zdravý vzhled.

Pro více informací o našich produktech a technologiích navštivte www.segwaysekacky.cz.

Jsme oficiální importér přívěsů Cheval Liberte, Debon, Gromex a Z-Trailer, pro Českou Republiku. V naší nabídce naleznete pouze prvotřídní přívěsy.

Nádherné zpracování. Vysoká kvalita. Vytříbené propracování.

www.pktechnik-trailers.com

Instagram : https://www.instagram.com/pktechnik_trailers/

Prodává pro ČR - Vojta Štajf - Racing 21

Značka Turatello je synonymem pro dokonalost přepravy automobilů, v celé Evropě je vyhledávaná zejména majiteli závodních, sportovních a historických vozidel s vysokou hodnotou.

Skrytá přeprava cenných strojů je důležitá nejen pro jejich ochranu před nepřízní počasí a možnému poškození vnějšími vlivy, ale také z hlediska vandalizmu nebo krádeže.

Od února 2024 má pak italský výrobce s padesátiletou tradicí zástupce i v České republice, společnost Racing 21 s.r.o. v Červeném Újezdě na západním okraji hlavního města Prahy.

www.turatello-privesy.cz

Telefon: +420 602 228 768

BUGGYRA racing

V roce 2020 vstupuje tým BUGGYRA do elitní závodní kategorie luxusních vozů GT3 pod názvem Buggyra Zero Mileage Racing. Za volant speciálu Mercedes Benz AMG GT3, usedne  David Vršecký a Aliyyah Koloc. Tým má za cíl se během tří let vypracovat z čínského šampionátu GT až na start 24 hodinovky v Le Mans. V roce 2021 BUGGYRA Academy rozšiřuje svůj vozový park o speciál Mercedes – AMG GT4, který slouží k přípravě mladých talentů pod dohledem zkušeného Davida Vršeckého na vybraných podnicích evropských sérií a blízkém východě. Po úvodních startech v roce 2022 se BUGGYRA následující sezonu plně vrhla do světa vytrvalostních závodů. V roce 2023 v seriálu 24H Series trio Aliyyah Koloc, Adam Lacko a David Vršecký obsadilo druhé místo v evropském šampionátu této série a Aliyyah Koloc suverénně ovládla Dámský pohár.

Novinka 2024 - poprvé na výstavě. Supersportovní GT, nově se čtyřmi sedadly.

S vozem se seznámíte v rámci expozice Mercedes-Benz Česká Republika.

Web Mercedes-Benz.cz - New GT 2024

Jaguar Land Rover SVO, divize pro vývoj a výrobu speciálních projektů, postavila dva vozy Jaguar F-Type SVO GT4 ve spolupráci s Invictus Games Racing – společného projektu nadace pro podporu zraněných a nemocných vojáků Invictus Game Foundation a Jamese Holdera, spoluzakladatele oděvní značky  Superdry. V letech 2018 a 2019 se tyto vozy pravidelně zúčastňovaly British GT Championship, v roce 2019 dojel jeden z těchto vozů na 2. pozici v kategorii GT4 Pro-Am ve Spa-Francorchamps.

V r. 2020 byly oba unikátní vozy vydraženy a díky nadšení českého sběratele se dostaly do České republiky, kde se aktivně zúčastňují za podpory Šenkýř Motorsport okruhových akcí.

www.SENKYR.cz

Představujeme sportovní vůz Ford Mustang® 7. generace. Vybaven 5,0litrovým motorem V8 a ikonickým zvukem. Ultramoderní interiér s přizpůsobitelným digitálním displejem. Jedna nezapomenutelná jízda, dva legendární styly karoserie – Ford Mustang fastback a convertible.

Na oslavu šedesátiletého výročí  nepřetržité výroby modelu Mustang uvádíme na náš trh dvě nové speciální edice pro verzi GT, a to GT California Special a GT Black.

Vozy Ford představuje FORD AMB Praha z Ořechu.

Gumbalkan - cestování, závody a hlavně zábava v autech do 25.000,- Kč.

Jestli Vás vždy lákalo zažít pořádné dobrodružství v autě za pár korun a chcete objevit úžasná místa Balkánu, tak jste na správné adrese. V podstatě takový low budget TopGear, když býval ještě dobrý. Nebo rádi závodíte? Pořádáme šestihodinové závody na profi okruzích v ne profi autech do 25.000,- Kč

Pečlivě prostudujte web party GUMBALKAN - klikněte zde na odkaz.

Ultimativní supersport KTM

Vítejte za volantem čistokrevného závodního vozu, se kterým ale můžete na běžné silnice. GT-XR neztratilo nic ze svého závodního vzoru GT2. Lehký a výkonný supersport je strojem pro opravdové individualisty, kteří si chtějí užít nezkrotnou dynamiku a fascinuje je radikální design. Pro řidiče, kteří potřebují nadšení a radost za volantem prožívat každý den. Jako základ pro GT-XR posloužil model X-BOW GT2, který už před představením silniční verze sbíral vítězství a tituly na světových závodních tratích. Cíl vývojářů byl jasný – neobětovat žádné z vlastností, které GT2 propůjčují její jedinečnost. Výjimečný výkon se zde skloubí s dokonalou technologií, tak aby každý detail tohoto vozu byl „READY TO RACE“.

Poslední kus z limitované série je na prodej a bude k vidění na slavnosti LEGENDY 2024 na expozici společnosti RTR Projects.

Závodíme. Prodáváme. Servisujeme. Děláme radost.

www.KTMXbow.cz

Nejvýkonější, nejlehčí sériový model značky McLaren - výstavní premiéra

Vůz přiveze z Vídně prodejce McLaren a Aston Martin Vídeň. Stroj budete moci obdivovat v Pavilonu Anglické Noblesy.

Dále se představí modely McLaren SENNA, Mc Laren P1 a další stroje z privátních sbírek.

WEB prodejce: https://www.freyluxurycars.at

Mercedes-Benz Třídy G: skutečný off-road bez limitů, zrozen v roce 1979 

Mercedes-Benz Třídy G je již řadu let považován za automobilovou legendu a nyní opět potvrzuje svou vedoucí pozici mezi luxusními terénními vozy. Zcela nové varianty vynikají za všech podmínek – zlepšeným výkonem díky elektrifikovaným systémům pohonu, moderním asistenčním systémům, vyššímu komfortu a pokročilé digitalizaci. Tato modelová řada, jejíž původ sahá do roku 1979, nyní nabízí nejpestřejší portfolio pohonů ve své historii a téměř neomezené možnosti přizpůsobení. Zároveň si zachovává svůj nezaměnitelný off-roadový charakter a jedinečný vzhled. Později doplní modelové portfolio i první plně elektrická varianta Třídy G.

Na slavnost LEGENDY 2024 se představí ve výstavní premiéře nový Mercedes-Benz Třídy G

Prostudujte: web Mercedes-Benz

REVOLUČNÍ. PURISTICKÝ. RADIKÁLNÍ.

Závodní vůz na SPZ pro každodenní výlet do jiné reality...

Na venkovní expozici RTR Projects.

Karbon kam se podíváte - 1250 kg váhy - přes 500 koní výkonu - klimatizace - rádio - prostor pro zavazadla - 2 místa - mega zážitek a ultra radost.

Auto z jiné dimenze.

www.KTMXBOW.cz

Aston Martin je dlouholetý účastník světových i evropských šampionátů v kategoriích GT4 i GT3. Vystavená poslední generace Aston Martin Vantage AMR GT4 je mnohonásobným vítězem závodů v kategorii GT4 a drží titul mistra British GT GT4 z roku 2019 a 2020, je vítězem Michelin Pilot Challenge v r. 2020 a 2022.

V roce 2024 se na závodních tratích objeví nový Vantage GT4 na bázi nejnovější generace kupé Vantage.

Za vývoj a výrobu vozu Vantage AMR GT4 odpovídá Aston Martin Racing – společný projekt automobilky Aston Martin a legendárního Prodrive.

Na českých okruzích jej lze vidět díky spolupráci majitele vystaveného vozu a dlouholetého fanouška britských vozů s brněnským Šenkýř Motorsport.

www.senkyr.cz

Vůz bude k vidění v SHELL Arena - venkovní expozice.

Rok výroby: 2019

VIN: 4458

Výrobce: Michelotto Engineering S.p.A.

Hmotnost: 1260 kg (závisí dle BOP)

Motor: 3,9l V8 90° se dvěma turbodmychadly IHI, mazání suchou skříní, výkon 520 koní (dle BOP), maximální otáčky 7500 ot/min, točivý moment 740 Nm

Převodovka: 6-stupňová sekvenční Xtrac s řazením pádly pod volantem, součástí převodovky samosvorný diferenciál s možností nastavení předpětí

Vůz je vybaven 24h Endurance kitem (přídavná světla, karbonová spojka, ocelové matice kol, systém pro rychlé doplnění oleje a chladící kapaliny při zastávce v boxech)

Vůz má aktuálně najeto 27 000 km a je plně připraven na závody.

Týmové úspěchy s vozem Ferrari 488 GT3:

2019 24H Series by Creventic European Champion – posádka Josef Král, Matteo Malucelli, Jiří Písařík

3x vítězství v závodě 24H Portimao (2017, 2018, 2019)

2x vítězství 12H Spa (2018, 2019)

Vítězství 12H Mugello 2019

Vítězství 12H Brno (2019)

2. místo 12H Mugello (2021)

2. místo 12H Paul Ricard (2021)

2. místo 12H Hockenheim (2021)

3. místo 24H Dubai (2019)

Vozidlo je aktuálně na prodej. 

Pro další informace mě neváhejte kontaktovat.

Scuderia Praha Racing, a.s.
Čistovická 98, 163 00 Praha

mobile: +420 776 010 712
e-mail: mmotycka@spracing.cz

S novým vozem Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ dodávaným v provedení sedan nebo kombi (kombinovaná spotřeba energie a paliva: 24,1–26,7 kWh/100 km a 0,8–1,1 l/100 km, kombinované emise CO₂: 19–24 g/km, kombinovaná spotřeba paliva s vybitým akumulátorem: 8,6–9,5 l/100 km), zařazuje sportovní značka z Affalterbachu do nabídky nové plug-in hybridní modely. Jejich předností je kombinace obdivuhodného výkonu a jízdní dynamiky s dlouhým dojezdem na elektřinu.

www.MERCEDES-BENZ.cz

  • Spojení 3,0litrového šestiválce a elektromotoru, systémový výkon 430 kW (585 k)
  • Hybridní pohonné ústrojí kombinuje vysoký výkon, jízdní dynamiku a provozní úspornost
  • Možnost čistě elektrické jízdy až přes 100 kilometrů
  • Po GLE 53 HYBRID 4MATIC+ další plug-in hybridní model od značky Mercedes-AMG s dlouhým dojezdem na elektřinu

Spojení 3,0litrového šestiválcového řadového motoru a trvale buzeného synchronního elektromotoru zajišťuje maximální systémový výkon 430 kW (585 k) a v režimu RACE START dokonce 450 kW/612 k, maximální systémový točivý moment dosahuje 750 Nm. Tomu odpovídá dynamika: zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 3,8 sekundy (sedan s funkcí RACE START jako součást volitelné sady AMG DYNAMIC PLUS). Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 280 km/h (sedan s volitelnou sadou AMG Driver). Výhradně na elektřinu je možné dosáhnout rychlosti až 140 km/h.

Elektromotor o výkonu 120 kW je z důvodu úspory místa integrován do převodovky AMG SPEEDSHIFT TCT 9G. Vysoký výkon této pohonné jednotky je dosažen technologií trvale buzeného vnitřního synchronního rotoru. Maximální točivý moment elektromotoru 480 Nm je k dispozici od první otáčky a zajišťuje vysokou agilitu již během rozjezdu. Trakční akumulátor s napětím 400 V disponuje celkovou kapacitou 28,6 kWh a nachází se v zadní části pod podlahou zavazadlového prostoru. Využitelná kapacita činí 21,22 kWh, protože část energie je vždy uchovávána v záloze pro podporu zrychlení a tím i vysoce dynamickou jízdu. Vysokonapěťový akumulátor i tak umožňuje dojezd na elektřinu i více než 100 kilometrů.

Pro nabíjení střídavým proudem je ve voze nabíječka s výkonem 11 kW. Vedle toho je na přání k dispozici 60kW palubní rychlonabíječka pro stejnosměrný proud. To umožňuje doplnění energie z 10 % na 80 % kapacity za přibližně 20 minut. Výkon rekuperace dosahuje až 120 kW. Při zvolení jízdního režimu DAuto systém automaticky upravuje účinnost rekuperace v závislosti na dopravní situaci. Řidič může úroveň rekuperace ovlivnit ve třech úrovních pomocí pádel pod volantem. V režimu D- lze vůz ovládat „jedním pedálem“: pokud řidič sundá nohu z plynu, rekuperací zpomalí do té míry, že brzdový pedál není většinou potřeba použít.

Základem sportovní a hospodárné jízdy je osvědčený 3,0litrový řadový šestiválcový přeplňovaný motor AMG. Ve voze E 53 HYBRID 4MATIC+ poskytuje výkon 330 kW (449 k). Oproti předchozímu provedení v modelu E 53 řady W213 to znamená nárůst o 10 kW (14 k). Ke zvýšení výkonu přispívá řada softwarových a technických opatření. Mezi ně patří nové výfukové turbodmychadlo twin-scroll s vyšším plnicím tlakem (1,5 baru místo dosavadních 1,1 baru). Aktualizace také obsahuje nově naprogramovaný software, přídavný chladič a ještě jeden chladič umístěný u levého podběhu. Výsledkem je ještě rychlejší odezva motoru o objemu 3,0 l na povely plynového pedálu a mimořádně dynamické reakce.

Vyztužený skelet karoserie s mnoha zlepšeními

Skelet karoserie získal na mnoha místech dodatečné vyztužení, aby plně odpovídal mimořádnému výkonu pohonného ústrojí. Rozpěrná tyč mezi uchycením předních pružicích vzpěr zpevňuje přední stavbu a umožňuje lépe vzdorovat příčným silám v zatáčkách. Výztuha pod motorem zvyšuje přesnost řízení zvýšením torzní tuhosti přední části. S podélnými nosníky je spojena přídavnými vzpěrami. Na zadní nápravě zajišťují větší stabilitu a přesnost vedení kol přídavné vzpěry uchycené od podélníků směrem dozadu.

Designové prvky výhradně pro AMG a hybridní provedení

Nový Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ lze rozpoznat podle mnoha osobitých designových prvků. Maska chladiče AMG s vertikálními lamelami je standardně osvětlená. Rozšířené přední blatníky (plus jedenáct milimetrů na každé straně ve srovnání se standardním vozem Třídy E) vytvářejí prostor pro větší rozchod kol na přední nápravě. Dalšími výlučnými prvky AMG jsou výrazně tvarované vstupy vzduchu, každý se dvěma svislými lamelami, a uprostřed umístěný spoiler ve tvaru písmene A. Velký otvor dole uprostřed směřuje vzduch do přídavného chladiče, který je rovněž vyhrazen jen vozům AMG. Nechybí ani vnější otvor pro chladič umístěný u podběhu kola.

Z boku je charakteristická kombinace splývavých ploch bez okrajů, včetně zapuštěných klik dveří. Přední i zadní blatníky kol propojují sportovní prahy AMG. Kola z lehké slitiny, která jsou díky rozšířenému rozchodu téměř v jedné rovině s karoserií, zdůrazňují sílu a dynamiku. V mohutné zádi zaujmou uhlazená a horizontálně propojená zadní světla LED s nápadnou grafikou ve stylizovaném znaku třícípé hvězdy. Toto uspořádání ještě zdůrazňuje celkovou šířku karoserie. Vše korunuje zvýrazněná odtrhová hrana AMG na víku zavazadlového prostoru (u sedanu) a zadní nárazník AMG s difuzorem a dvěma kulatými dvojitými koncovkami výfuku po obou stranách.

Na předních blatnících a na zádi najdeme označení určená pro hybrid, která odkazují na elektrifikovaný pohon. Model E 53 HYBRID 4MATIC+ se standardně dodává s 19palcovými koly z lehké slitiny. Volitelně jsou k dispozici také kola o průměru 20 palců a kovaná kola o průměru 21 palců.

Exkluzivní výbava, volitelná přístrojová deska MBUX Superscreen s displejem před spolujezdcem

Design interiéru působí celkově harmonickým dojmem. Jen pro verzi E 53 HYBRID je určeno podsvětlené obložení v šedém jasanu s otevřenými póry s logem AMG. Přístrojová deska s celoskleněným provedením MBUX Superscreen s displejem před spolujezdcem je k dispozici jako volitelná výbava. Multimediální systém MBUX obsahuje menu a funkce specifické pro AMG a také další exkluzivní zobrazení AMG Performance a AMG TRACK PACE (na přání).

Standardně se dodávají elektricky nastavitelná sportovní sedadla AMG. Čalounění v kombinaci umělé kůže ARTICO a mikrovlákna MICROCUT s červeným kontrastním prošíváním se vyznačuje osobitým designem AMG. Na přání lze objednat elektricky nastavitelná sedadla AMG Performance. V základní výbavě je volant AMG Performance v kůži Nappa a s ovladači jízdních režimů AMG.

Plně variabilní pohon všech kol AMG Performance 4MATIC+

Sériově dodávaný pohon všech kol poskytuje optimální trakci za různých podmínek. Zajišťuje vysokou jízdní stabilitu a bezpečnost jízdy na suché vozovce i na mokré nebo zasněžené silnici. Elektromechanicky ovládaná spojka rozděluje točivý moment mezi přední a zadní kola zcela variabilně v závislosti na zvoleném jízdním programu a adhezních podmínkách. To zajišťuje maximální trakci, jízdní dynamiku a bezpečnost za všech okolností.

Nově vyvinutý a naladěný podvozek AMG RIDE CONTROL s nastavitelným adaptivním tlumením

Vývojový tým AMG vyvinul a vyladil pérování AMG RIDE CONTROL s ocelovými vinutými pružinami a adaptivními nastavitelnými tlumiči speciálně pro požadavky vozu E 53 HYBRID 4MATIC+, a to s použitím zcela nové techniky i softwaru. Podvozek nabízí vyváženou kombinaci adekvátní akustické izolace pro čistě elektrickou jízdu v kombinaci s velmi sportovním charakterem typickým pro AMG. Nezávisle zavěšená přední kola mají větší rozchod kol než standardní provedení vozu Mercedes-Benz Třídy E. Větší stabilitu a odklon pro precizní vedení zadních kol zajišťují tužší elastokinematická lůžka ramen zadní nápravy.

Pérování se zvláště sportovním laděním kombinuje vynikající jízdní dynamiku s vysokým jízdním komfortem. Charakteristika tlumení se přizpůsobuje aktuální jízdní situaci a stavu vozovky na každém kole zvlášť. Rychlá a přesná reakce probíhá zásluhou samostatných ventilů jak pro stlačení, tak uvolnění pístů v tlumičích. Charakteristiku tlumičů lze navíc nastavit ve třech úrovních: Comfort, Sport a Sport+, což umožňuje výrazné odlišení mezi vysokým komfortem vyžadovaným na dlouhých vzdálenostech a sportovním stylem jízdy.

Nového naladění se dočkal také software. Nastavení podvozku, stabilizačního systému ESP, plně variabilního pohonu všech kol AMG Performance 4MATIC+ a řízení, které je přizpůsobeno hybridnímu pohonu, umožňuje vyvážený a bezpečný, ale také dynamický a velmi jistý zážitek z jízdy.

Základem vysoce výkonné sportovní brzdové soustavy AMG jsou vnitřně chlazené brzdové kotouče o rozměrech 370 × 36 milimetrů a čtyřpístkové pevné třmeny na předních kolech. Na zadních kolech se nacházejí kotouče o rozměrech 360 × 26 milimetrů s jednopístkovými plovoucími třmeny.

Velmi pokročilým prvkem je elektromechanický posilovač brzd. Díky němu brzdový systém účinně kombinuje rekuperaci brzdné energie s hydraulickou brzdovou soustavou. V závislosti na jízdní situaci a požadavcích na zpomalení brzdový systém nezávisle na podtlakovém okruhu flexibilně rozděluje brzdný účinek mezi rekuperaci a klasické brzdy. To zároveň znamená, že rekuperace dosáhne svého maximálního výkonu častěji a po delší dobu. Systém proměnlivě omezuje brzdný výkon hydraulické soustavy, a to i při konstantním tlaku na pedál, aby byla zachována vysoká úroveň výkonu rekuperace při snižování rychlosti. Řidič tuto automatickou funkci nepocítí.

Standardně dodávané řízení zadních kol kombinuje stabilitu a agilitu

V závislosti na rychlosti automobilu se zadní kola natáčí buď v opačném směru než přední kola (do 100 km/h), nebo stejným směrem (nad 100 km/h). Systém tedy umožňuje agilní i stabilní jízdní vlastnosti. Změna úhlu natočení je 0,7 stupně (paralelní natočení) až 2,5 stupně (natočení v opačném smyslu).

Sada AMG DYNAMIC PLUS

Pro ještě emotivnější zážitek z jízdy je k dostání volitelná sada AMG DYNAMIC PLUS se zvlášť sportovními položkami technické výbavy a vizuálními doplňky.

  • Volant AMG Performance v kombinaci kůže Nappa/mikrovlákno MICROCUT a s tlačítky na volantu pro rychlé ovládání jízdních programů a dalších nastavení jízdní dynamiky.
  • Vysoce výkonný kompozitní brzdový systém s vpředu většími brzdovými kotouči (390 × 36 mm) a šestipístkovými pevnými třmeny.
  • Červeně lakované brzdové třmeny opticky podtrhují sportovní charakter.
  • Elektronicky řízený samosvorný diferenciál na zadní nápravě umožňuje ještě lepší trakci při výjezdu ze zatáček, větší jízdní stabilitu a rozložení zátěže bez ztráty výkonu za všech jízdních podmínek.
  • Aktivní uložení motoru slouží k proměnné charakteristice lůžek od pohodlné po sportovní. Systém tvoří dva do sebe zapadající válce spojené magnetoreologickou kapalinou. Ta dokáže měnit svoji viskozitu působením magnetického pole. Pokud je žádoucí, aby se do karoserie nepřenášely žádné vibrace, mají lůžka motoru velmi komfortní charakteristiku, protože magnet je vypnutý. Pokud má být motor pro vyšší výkon spojen s karoserií co nejpevněji, magnetické pole se neustále zvyšuje a lůžka ztuhnou. Aktivní uložení motoru ve voze E 53 HYBRID 4MATIC+ přispívá k citelnému rozdílu mezi sportovními a komfortními režimy.
  • Funkce RACE START slouží ke zlepšení prudké akcelerace stojícího vozu. Při aktivaci zajistí řídicí systém využití všech kapacit pro optimalizaci zrychlení. Software aktivuje plný výkon elektromotoru (120 kW) i spalovacího motoru (330 kW) a také zajistí maximální točivý moment.

Limitovaná série Edition 1 s rozsáhlou výbavou

Nový vůz E 53 HYBRID 4MATIC+ lze po dobu jednoho roku objednávat i v exkluzivním provedení Edition 1 s barvou karoserie šedá alpine MANUFAKTUR nebo bílá opalite bright MANUFAKTUR. Optickému rozšíření napomáhají fólie s ozdobnými pruhy v černé barvě. Součástí výbavy jsou 21palcová kovaná kola AMG v designu s křížovými paprsky a lakováním matnou černou barvou v kombinaci s vysoce lesklými hranami ráfků. Kryty nábojů kol nesou štítek „Edition“ ve vavřínovém věnci. S tmavým vzhledem ladí i černě lakované brzdové třmeny s bílým logem AMG.

Ke specifikaci vozu náleží také exteriérové sady AMG Night a AMG Night II. Prvky, jako je přední spoiler a ozdobné lišty oken, jsou provedeny ve vysoce lesklé černé barvě. Společně s vysoce lesklou černou dvojitou koncovkou výfuku tak vznikají výrazné kontrasty. Součástí jsou i tmavě tónovaná skla zadních oken. Sada AMG Night II obsahuje doplňky v černém chromu, konkrétně lamely a rámeček masky chladiče a také ozdobné díly a označení na předních blatnících. Vedle toho jsou v černém provedení rovněž kliky dveří, lišta na víku zavazadlového prostoru, typové štítky a třícípá hvězda na zádi.

Sada AMG carbon exteriér umocňuje dynamický vizuální dojem. Kryty vnějších zpětných zrcátek mají karbonový vzhled. U sedanu je odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru vyrobena z karbonu. Výjimečný status této edice zdůrazňuje také stříbřitě chromované víčko nádrže s nápisem AMG.

Interiér se vyznačuje kontrastem černé a žluté. Sedadla AMG Performance jsou velmi elegantní díky čalounění černou kůží Nappa se žlutým dekorativním prošíváním a nápisem Edition 1 na předních opěrkách hlavy. Spolu s bezpečnostními pásy ve žluté barvě a s exkluzivními karbonovými prvky AMG navozují sportovní atmosféru. K tomu dokonale ladí volant AMG Performance s kůží Nappa a mikrovláknem MICROCUT a žlutým ozdobným prošíváním, sportovně působí i prahové lišty se žlutě podsvíceným nápisem AMG. Vše korunuje exkluzivně gravírovaný nápis Edition 1 na středové konzole či specifické koberečky AMG se žlutým dekorativním prošíváním a označením Edition 1. Standardem limitované řady je také přístrojová deska MBUX Superscreen s displejem před spolujezdcem.

Pro ochranu svého cenného vozidla obdrží každý zákazník na míru šitou interiérovou krycí plachtu AMG s logem Edition1. Díky prodyšné vnější tkanině ze syntetických vláken odolné proti zatržení a antistatické vnitřní tkanině z flanelu chrání vozidlo před prachem a poškrábáním v garáži.

Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ je vrcholné provedení úspěšné Třídy E – Auta roku 2024 v ČR

Mercedes-Benz Třídy E je pojmem mezi luxusními vozy vyšší střední třídy již 75 let. Nejnovější generace sbírá nadšené reakce u odborníků i zákazníků. Jedním z nejnovějších ocenění je titul Auto roku 2024 v České republice, o jehož udělení rozhodla odborná porota složená z 20 předních českých motoristických novinářů. Nová Třída E zaujala ojedinělou kombinací tradičně silných stránek, jako je vysoká kvalita, úroveň bezpečnosti a komfort, ale i nejmodernější použité technologie. 

Technické údaje

  Mercedes-AMG E 53HYBRID 4MATIC+sedanMercedes-AMG E 53HYBRID 4MATIC+kombi
Počet válců/uspořádání 6/řadový motor6/řadový motor
Zdvihový objemcm32 9992 999
Systémový výkonkW/k430/585 (s funkcí RACE START[1]: 450/612)430/585 (s funkcí RACE START: 450/612)
Systémový točivý momentNm750750
Výkon spalovacího motorukW/k330/449330/449
 při1/min5 800–6 1005 800–6 100
Točivý momentNm560560
 při1/min2 200–5 0002 200–5 000
Výkon elektromotorukW120120
Točivý moment elektromotoruNm480480
Kapacita trakčního akumulátoru celková/dostupnákWh28,6/21,2228,6/21,22
Zrychlení 0–100 km/h[2]s4,0/3,84,1/3,9
Nejvyšší rychlost[3]km/h250/280250/275
Nejvyšší rychlost na elektřinukm/h140140
Kobminovaná spotřeba energiekWh/100 kma l/100 km24,1–25,90,8–1,025,0–26,70,9–1,1
Kombinovaná spotřeba paliva s vybitým akumulátoreml/100 km8,6–9,28,8–9,5
Emise CO2 v kombinovaném režimu (WLTP) g/km19–2321–24
Jízdní dosah na elektřinu (EAER, WLTP)km93–10190–97

Tiskové zprávy a digitální služby pro novináře jsou dostupné na platformě Mercedes-Benz Media.

Vybrané tiskové zprávy v českém jazyce najdete na media.mercedes-benz.cz.


[1]  Součást volitelné sady AMG DYNAMIC PLUS

[2]  Bez/s volitelnou sadou AMG DYNAMIC PLUS

[3]  Elektronicky omezená (bez/s volitelnou sadou AMG DYNAMIC PLUS)

Na slavnost LEGENDY laskavě zapůjčuje Bee_SVJ

Aventador SVJ dominuje svým výkonem 566 kW při 8 500 otáčkách za minutu a z 0 na 100 km/h dokáže zrychlit za 2,8 sekundy.

www.Lamborghini.com - oficiální web značky

Foto: Lamborghini.com